Oferta

Serwis i naprawa rozruszników i alternatorów

Specjalizujemy się w serwisie i naprawie rozruszników i alternatorów. Warsztat prowadzi wykwalifikowany elektromechanik i elektryk samochodowy, który przy użyciu specjalistycznego sprzętu wykryje każdą usterkę i zaproponuje odpowiednią dla niej metodę naprawy. W przypadku konieczności zajmiemy się także wymianą alternatorów i rozruszników na nowe.

Budowa alternatorów i rozruszników nie jest dla nas tajemnicą!

Zarówno rozruszniki, jak i alternatory odznaczają się skomplikowaną budową. Na ich sprawne działanie składa się mnóstwo komponentów, które wraz z eksploatacją mogą ulec uszkodzeniu i wymagać wymiany. Jako profesjonalny serwis doskonale znamy budowę alternatorów i rozruszników oraz zasady działania poszczególnych części. W połączeniu ze specjalistycznym sprzętem diagnostycznym, nasza wiedza i umiejętności pozwalają szybko i trafnie ocenić, z jakim problemem mamy do czynienia.

Jak działamy?

Zajmujemy się serwisem i naprawą alternatorów i rozruszników samochodów osobowych, ciężarowych, a także maszyn rolniczych i budowlanych. Naszym priorytetem jest jak najszybsze zwrócenie Państwu sprawnych części, które często są niezbędne do wykonywania obowiązków zawodowych. Jednocześnie zapewniamy, że wykorzystane części i podzespoły pochodzą od cenionych producentów, którzy oferują produkty o doskonałej wytrzymałości.

Regeneracja rozrusznika

Jeśli samochód zaczyna coraz dłużej „kręcić” przed uruchomieniem silnika lub zdarza mu się nie reagować na przekręcenie kluczyka w stacyjce, z pewnością konieczna jest regeneracja rozrusznika. Oczywiście, są tacy, którzy pukają w rozrusznik młotkiem, aby zmusić go do działania… Jednak taki zabieg pomaga tylko na chwilę i nie zawsze jest skuteczny. O wiele rozsądniejsze będzie powierzenie tego zadania fachowcom. Elektromechanik w Zielonej Górze przywróci pełną sprawność urządzenia.

Regeneracja alternatora

Alternator jest niezwykle istotnym elementem każdego nowoczesnego samochodu. Jego zadanie polega na zasilaniu całej instalacji elektrycznej pojazdu oraz ładowaniu akumulatora w czasie jazdy. Po przekręceniu kluczyka do pozycji „rozruch” na desce rozdzielczej powinna zapalić się kontrolka z symbolem akumulatora, a następnie zgasnąć po uruchomieniu silnika. Pierwszym niepokojącym objawem uszkodzenia alternatora jest brak świecącej lampki akumulatora. Kolejnym jest miganie tej samej kontrolki w czasie jazdy. Elektryk samochodowy powinien dokonać wymiany alternatora, jeśli akumulator – szczególnie niedawno kupiony i w pełni sprawny – często się rozładowuje.

Uszkodzenia alternatora zwykle polegają na zużyciu łożysk i szczotek. Zdarzają się również przebicia w uzwojeniu lub uszkodzona obudowa. Warto zadbać także o czystość pod maską – zanieczyszczenia mogą powodować zatarcie alternatora, szczególnie, gdy nie jest on osłonięty.

zakładka